poniedziałek, 1 października 2012

Czas zacząć 2

Witam ponownie !
Tak jak już pisałem w poprzednim poście wróciłem do poprzedniej wagi,dlatego zacząłem szukać czegoś co nie doprowadzi ponownie do takiej sytuacji.
Znalazłem ciekawa propozycje diety, która mi dużo pomogła http://dieta-turbo-body-2012.interkursy.pl/p/16325.
Możecie również ja znaleźć w polecanych linkach.
Dalej szukałem bo przecież nic nie dzieje się samo i od samych diet człowiek nie chudnie.

Znalazłem parę wskazówek jak się odżywiać i co robić, otrzymywałem wiadomości, które wdrażałem w życie.
Również możesz się tego dowiedzieć zapisując się na moja listę mailingowa na dole strony wpisując tylko imię i maila.
Otrzymasz również podstawowe zasady, które powinieneś stosować..Ja je stosuje i ich nie zmieniam,tylko czasem naginam,ale to już następnym razem.O to efekt 72.3kg,(22kg mniej) to nie tylko dieta!
To również odpowiedni ruch!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz