niedziela, 30 września 2012

Czas zacząć

Czas zacząć moje historie z odchudzaniem.


Waga początkowa 94.3kg przy wzroście 175cm,czyli sporo.
Zawsze bylem osoba która uprawiała sport i nigdy nie miałem problemów z waga, aż przyszedł moment zastoju ruchowego i zaczęło się próbowanie jedzenia rożnego rodzaju.
Jadłem jadłem i jadłem oglądałem tv i jadlem o każdej porze dnia a nawet nocy, poniewaz pracuje w nocy.
Ciężko było mnie wyciągnąć na jakikolwiek ruch,nawet nie chciało mi się pograć z dziećmi a jak już zostałem zmuszony to była tylko chwila i zadyszka, potworne zmęczenie niestety po 10 minutach,nawet zawiązywanie butów sprawiało mi problem.
Własnie wtedy postanowiłem wziasc się za siebie znalazłem dietę "cud"
Za dużo ruchu nie mogłem wykonywać ze względu na wagę,ale pomyślałem dieta najważniejsza.


Rzeczywiście udało się 10 kg w dół .Dieta się skończyła przyszła jesień .potem zima, święta i dużo jedzenia no skoro już nie mam diety to dlaczego sobie żałować.
Nim się obejrzałem znów waga poszła do góry,ale niestety aż o 14kg i waga skoczyła na 98.2kg.


Ale to jeszcze nie koniec zapraszam jutro na dalsza cześć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz